Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 - проблем с температурата!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 147 - проблем с температурата!

    Здравейте колеги! Проблемът ми е следният,колата ми не можеше да поддържа нормална работна температура.Извън града не достигаше до 70 градуса,в следствие на което смених термостата.След смяната колата си загрява до 90 градуса и ги поддържа,но на скоро забелязах,че при работа на място и пуснато парно температурата пада за няма и 2 минути от 90 на 60 градуса и там остава.Ако спра парното температурата започва да се повишава.Преди няколко седмици,когато времето беше по-студено,това се случи и в движение,и то извън града.И отново ако спра парното температурата се вдига.Имал ли е някой подобен проблем и на какво може да се дължи това?Не намерих подобна тема и за това пуснах нова.Благодаря предварително!
    Alfa Romeo 147 JTDM

  • #2
    Нямаш проблем.....уредите са чувствителни и отчитат и най-малката разлика в температурата.
    Предполагам си с дизелов агрегат?
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Забравих да спомена,моторът е 1.9 JTDM 150 hp.Не мисля,че е нормално в движение работната температура на двигателя да пада от 90 на 60-70 градуса когато си пусна парното,и то те на максимум.Първо,че разходът след да се увеличи,и второ,че парното духа студено.
      Alfa Romeo 147 JTDM

      Comment


      • #4
        Нищо чудно новият термостат и той да е сдал багажа и да не затваря напълно.


        Comment


        • #5
          Ми той дизела бавно загрява и бързо се охлажда.При мен прави същото...но тръбата излизаща от термостата почва да загрява чак като подмине 80...демек си затваря напълно.Провери кога почва да ти се затопля тръбата от термостата и ще разбереш дали отваря навреме.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Колега няма от какво да се притесняваш оригиналният термостат на бер когато охлади течноста за момент падат градусите и веднага се покачват мисля , че е абсолютно нормално . Но ако е по-продължително както описваш 2 мин може да става въпрос и за не добре обезвъздушена система .

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от razor1911 Покажи съобщение
              Колега няма от какво да се притесняваш оригиналният термостат на бер когато охлади течноста за момент падат градусите и веднага се покачват мисля , че е абсолютно нормално . Но ако е по-продължително както описваш 2 мин може да става въпрос и за не добре обезвъздушена система .
              Човека казва че парното духа студено.


              Comment


              • #8
                При необезвъздушена система, може парното да духа студено, но това обикновено е съпроводено с повишаване на нормалната температура на мотора.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Колеги,парното духа топло когато колата си дигне градусите,но пусна ли го температурата ми започва да пада и съответно започва да духа студено.Проблемът ми е защо температурата на колата пада при пускане на парното?Преди 2 седмици пробвах да го пусна на максимум градуси в движение,и то извън града-от 90 падна под 60.
                  Alfa Romeo 147 JTDM

                  Comment


                  • #10
                    Ми дай му газ,да видим дали ще пада.
                    Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                    Comment


                    • #11
                      Ако термостата е като хората би трябвало да затвори доста преди температурата да е паднала до 60º.


                      Comment


                      • #12
                        А има ли някакъв датчик на самият термостат,който може да прави беля или ще трябва да се смени целият?
                        Alfa Romeo 147 JTDM

                        Comment


                        • #13
                          Че тя охладителната система малко или много е инерционна.

                          А в тези студове които бяха какво искате.И на мен парното ми духаше хладно в краката, но като затворих клапата да върти въздуха само в автомобила без да вкарва отвън въздух всичко си дойде на мястото.

                          Когато загрее можеш да отвориш клапата ще продължи да духа топло.

                          Ако имате круиз контрол с него най-бързо вдига температура и я поддръжа.В смисъл настроена на круиз контрол на постоянна скорост . Може би така подава постоянно гориво или просто настройката е такава.
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Crispersound Покажи съобщение
                            Здравейте колеги! Проблемът ми е следният,колата ми не можеше да поддържа нормална работна температура.Извън града не достигаше до 70 градуса,в следствие на което смених термостата.След смяната колата си загрява до 90 градуса и ги поддържа,но на скоро забелязах,че при работа на място и пуснато парно температурата пада за няма и 2 минути от 90 на 60 градуса и там остава.Ако спра парното температурата започва да се повишава.Преди няколко седмици,когато времето беше по-студено,това се случи и в движение,и то извън града.И отново ако спра парното температурата се вдига.Имал ли е някой подобен проблем и на какво може да се дължи това?Не намерих подобна тема и за това пуснах нова.Благодаря предварително!
                            И при мен е така ... все пак караме стари коли , имаме запушени частично радиатори на парно и т н

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Aleko777 Покажи съобщение
                              И при мен е така ... все пак караме стари коли , имаме запушени частично радиатори на парно и т н
                              Падането на температурата на мотора заради работата на парното се получава заради точно обратното - добре работещ радиатор на парното.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X